Chcesz poznać SimplySign?

Prosta sprawa!

Prowadzisz firmę? Zarządzasz ludźmi? Podpisujesz dokumenty? Jesteś w ciągłym ruchu, między jednym
a drugim spotkaniem biznesowym? Znamy to!

Z SimplySign wszelkie formalności staną się o wiele łatwiejsze ponieważ wszystkie
ważne dokumenty podpiszesz bezpiecznie niezależnie od miejsca i czasu.

Jak działa SimplySign?

To proste!

Kliknij na jeden z poniższych bloków

MOBILNOŚĆ

Jeden podpis i błyskawiczne decyzje!

Wiemy, że cenisz sobie każdą minutę swojej pracy. Dlatego niezależnie, gdzie jesteś – masz przy sobie rozwiązanie, dzięki któremu w mgnieniu oka załatwisz niezbędne formalności. W dowolnym miejscu i czasie podpiszesz mobilnie dokumenty z pomocą SimplySign. Zrobisz to poprzez przeglądarkę internetową lub dedykowaną aplikację na smartfonie czy tablecie..

PEWNOŚĆ

Jeden podpis i brak wątpliwości!

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny, który jest tak samo wiążący, jak podpis własnoręczny – nie tylko w Polsce, ale również na terenie całej Unii Europejskiej. Potwierdza to międzynarodowe rozporządzenie eIDAS. Narzędzie zapewnia pełną integralność treści podpisywanego dokumentu. Możesz mieć więc pewność, że nikt nie będzie ingerował w żadne zapisy, a podpis nie zostanie podrobiony.

WYGODA

Jeden podpis i mnóstwo zastosowań!

Dzięki SimplySign podpiszesz wiele różnych rodzajów dokumentów. Wszystko z gwarancją wygody i prostoty. Co ważne, SimplySign możesz wykorzystać nie tylko do celów firmowych. Z łatwością załatwisz z jego pomocą także wszystkie sprawy prywatne, np. kontakt z urzędem skarbowym albo ZUS-em.

BEZPIECZEŃSTWO

Jeden podpis i żadnego stresu!

Bezpieczeństwo i ochrona danych są dla nas największym priorytetem. Posiadamy własne Centrum Danych z najnowocześniejszą infrastrukturą rozproszoną w całym kraju. Mamy wszelkie niezbędne zgody i działamy w oparciu o najważniejsze międzynarodowe standardy, potwierdzone wieloma certyfikatami. Usługi świadczone przez Certum są audytowane przez Narodowe Centrum Certyfikacji (NCCERT).

OSZCZĘDNOŚĆ

Jeden podpis i więcej czasu oraz pieniędzy!

SimplySign to nie tylko oszczędność czasu, lecz również zmniejszenie wydatków w Twojej firmie. Nie musisz drukować dokumentów, zostawiać pieczątek, wysyłać kurierem lub pocztą. Zaoszczędzony czas wykorzystaj na nawiązywanie kolejnych kontaktów biznesowych dzięki którym rozwiniesz swoją firmę. Oszczędzaj czas i pieniądze.

ZGODNOŚĆ

Jeden podpis i wszystko pasuje!

Kontakt z Urzędem Skarbowym albo z ZUS-em? A może sprawny przepływ dokumentów elektronicznych wewnątrz firmy? SimplySign współpracuje z wieloma popularnymi platformami, takimi jak e-deklaracje czy e-PUAP, dzięki czemu możesz używać mobilnego podpisu elektronicznego w wielu miejscach jednocześnie!

Czym jest certyfikat kwalifikowany?

Jest to certyfikat, który spełnia wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego który został złożony za pomocą  urządzenia do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, jest równoważny  z  własnoręcznym podpisem .
Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej.

Gdzie można wykorzystać SimplySign?

Po prostu wszędzie!

Za pomocą SimplySign podpiszesz:

umowy
wszelkie dokumenty firmowe
dokumentacje medyczne
zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne
oferty handlowe
e-faktury, dokumenty HR
dane przesyłane do GIIF
korespondencję z urzędami administracji publicznej
umowy
wszelkie dokumenty firmowe
dokumentacje medyczne
zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne
oferty handlowe
e-faktury, dokumenty HR
dane przesyłane do GIIF
korespondencję z urzędami administracji publicznej

SimplySign to również rozwiązanie dla medycyny.

Dzięki SimplySign będziesz miał możliwość podpisywania dokumentów za pomocą przeglądarki internetowej, wtyczki Adobe lub dedykowanej aplikacji na smartfonie:
– dokumentację medyczną, w tym w AMMS oraz mMedica,
– umowy, w tym e-umowy NFZ.

 

Zobacz jeszcze więcej zastosowań SimplySign Tutaj

SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów i administracji jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami.

SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku:

  • Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
  • e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
  • ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
  • JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
  • GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
  • e-KRS (S24 oraz RDF);
  • OSK (Ośrodki Szkoleń Kierowców);
  • e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
  • e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
  • PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
  • CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
  • ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
  • JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
  • Emp@tia (Portal informacyjno-usługowy);
  • e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
  • ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
  • UDO (platforma Urzędu Dozoru Technicznego)
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.
  • dokumentacji medycznej AMMS i mMedica;
  • e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
  • e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.
  • e-KRS (S24 oraz RDF);
  • PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
  • CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
  • ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
  • JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
  • Emp@tia (Portal informacyjno-usługowy);
  • e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
  • UDO (platforma Urzędu Dozoru Technicznego)
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.
  • Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
  • e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
  • ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
  • JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
  • GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
  • e-KRS (S24 oraz RDF);
  • CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
  • ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
  • e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
  • ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.

Czego potrzebujesz by skorzystać z SimplySign?

Zawsze pod ręką!

Wersja mobilna
Wersja tradycyjna

SimplySign

Zapoznaj się z ofertą i wybierz odpowiedni dla Ciebie pakiet

SimplySign

wydanie 1 rok

24,92 zł netto/mies.

30,65 zł brutto/mies.

Znacznik czasu: 60 000/rok
Okres ważności usługi: 12 miesięcy
Cena usługi: 299 zł netto (367,77 zł brutto)

SimplySign

wydanie 2 lata

16,21 zł netto/mies.

19,34 zł brutto/mies.

Znacznik czasu: 120 000/2 lata
Okres ważności usługi: 24 miesięcy
Cena usługi: 389 zł netto (478,47 zł brutto)

W TYM WARIANCIE OSZCZĘDZASZ

209,00 zł netto

257,07 zł brutto

SimplySign

wydanie 3 lata

13,30 zł netto/mies.

16,36 zł brutto/mies.

Znacznik czasu: 180 000/3 lata
Okres ważności usługi: 36 miesięcy
Cena usługi: 479 zł netto (589,17 zł brutto)

W TYM WARIANCIE OSZCZĘDZASZ

418,00 zł netto

514,14 zł brutto

SimplySign

odnowienie 1 rok

149,00 zł netto

Znacznik czasu: 60 000/rok*
Okres ważności usługi: 12 miesięcy

 

* – nie dotyczy zastosowań M2M, oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

SimplySign

odnowienie 2 lata

199,00 zł netto

Znacznik czasu: 120 000/2 lata*
Okres ważności usługi: 24 miesięcy

 

* – nie dotyczy zastosowań M2M, oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

SimplySign

odnowienie 3 lata

289,00 zł netto

Znacznik czasu: 180 000/3 lata*
Okres ważności usługi: 36 miesięcy

 

* – nie dotyczy zastosowań M2M, oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

Podpis elektroniczny a SimplySign

Porównujemy!

Klasyczny zestaw
do podpisu elektronicznego
SimplySign
mobilny podpis elektroniczny
Certyfikat kwalifikowany Tak Tak
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany
w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Tak Tak
Wspierane kluczowych aplikacji rynkowych:
(np.: program Płatnik / e-Deklaracje)
Tak Tak
Działa na Smartphonie/Tablecie Nie Tak
Działa bez fizycznej karty i czytnika Nie Tak
Działa na wielu platformach:
(Windows, macOS; AndroidOS, iOS)
Nie Tak
Możliwość integracji z SimplySign
za pomocą API
Nie Tak
Silne uwierzytelnianie klienta
(2 składnikowe uwierzytelnienie)
Nie Tak
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem Nie Tak

UWAGA WAŻNA INFORMACJA:

Aby podpis elektroniczny mógł być poświadczeniem najwyższej wiarygodności, przed wydaniem certyfikatu kwalifikowanego konieczna jest weryfikacja tożsamości użytkownika podpisu elektronicznego. Czas realizacji weryfikacji dostępny poniżej.

Standard

do 4 dni roboczych

Standard

wydanie weryfikacji tożsamości użytkownika w ciągu 4 dni roboczych, nie obejmuje wskazań czasowych jak to ma miejsce w przypadku Turbo Express.

Turbo Express

do 24 godzin roboczych

Turbo Express

wydanie w tym samym dniu, w przypadku podpisania i przekazania dokumentów do CERTUM przed godziną 12.00, dla dokumentów przekazanych po 12.00 w kolejny dzień roboczy.

W przypadku zakupu, weryfikacja będzie odbywać się przy użyciu tzw. “Zdalnej Obsługi Klienta” lub bezpośrednim dojazdu do klienta. Zdalna obsługa klienta oznacza, że weryfikacja odbędzie się poprzez połączenie audio-wideo łączem internetowym (Microsoft Teams). 
Koszt weryfikacji tożsamości, koniecznej do aktywacji certyfikatu, zależny jest od trybu w jakim chcemy go przeprowadzić.