Wdrożenie innowacyjnego produktu sieciowego pod wspólną marką.
Realizacja projektu doprowadzi do wprowadzenia na rynek zestawu nowych dla rynku produktów pod wspólną marką „Dr. Garlic”. Wyroby będą będą podzielone na trzy pakiety:
zdrowie ludzi – złożony z baz dla suplementów i kosmetyków oraz dodatków spożywczych,
zdrowie zwierząt – obejmujący dodatki paszowe,
zdrowie ziemi – złożony z preparatów agronomicznych.
Cel projektu:
Celem projektu jest rozwój działalności gospodarczej i wzmocnienie konkurencyjności firm tworzących konsorcjum (MŚP) poprzez wprowadzenie produktu sieciowego “Dr.Garlic”. Oprócz możliwości oferowania nowych dla rynku linii produktowych wzmocni to potencjał poprzez powiązane z tym inwestycje w ŚT, WNiP i wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Beneficjenci:
-PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE EKOBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZiALNOŚCIĄ
– Ekotrend Maciej Łoś
-GRUPA MEDIAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA
KOMANDYTOWA
Wartość projektu 9 424 688.00
Kwota dofinansowania 6 594 281.60
Adresy:
ul. Wieniawskiego 40
budynek C I piętro, 91-078 Łódź
ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź
ul. Łaszczowiecka 16,
22-600 Tomaszów Lubelski
Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek: 08.00-16.00
Numery Telefonu
Tel.: (42) 278-21-75
Fax: (42) 278-21-76
Mail:
e-mail: [email protected]
Dział pomocy: [email protected]