Wdrożenie innowacyjnego produktu sieciowego pod wspólną marką.

Realizacja projektu doprowadzi do wprowadzenia na rynek zestawu nowych dla rynku produktów pod wspólną marką „Dr. Garlic”. Wyroby będą będą podzielone na trzy pakiety:
zdrowie ludzi – złożony z baz dla suplementów i kosmetyków oraz dodatków spożywczych,
zdrowie zwierząt – obejmujący dodatki paszowe,
zdrowie ziemi – złożony z preparatów agronomicznych.

Cel projektu:

Celem projektu jest rozwój działalności gospodarczej i wzmocnienie konkurencyjności firm tworzących konsorcjum (MŚP) poprzez wprowadzenie produktu sieciowego “Dr.Garlic”. Oprócz możliwości oferowania nowych dla rynku linii produktowych wzmocni to potencjał poprzez powiązane z tym inwestycje w ŚT, WNiP i wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie.

Beneficjenci:

-PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE EKOBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZiALNOŚCIĄ
– Ekotrend Maciej Łoś
-GRUPA MEDIAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA
KOMANDYTOWA

Wartość projektu 9 424 688.00

Kwota dofinansowania 6 594 281.60

    Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez witrynę.
    Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...

    Kontakt

    Adresy:
    ul. Wieniawskiego 40
    budynek C I piętro, 91-078 Łódź
    ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź
    ul. Łaszczowiecka 16,
    22-600 Tomaszów Lubelski

     

    Godziny pracy:
    Poniedziałek – Piątek: 08.00-16.00

    Numery Telefonu
    Tel.: (42) 278-21-75
    Fax: (42) 278-21-76

    Mail:
    e-mail: biuro@grupamediam.pl 
    Dział pomocy: br@grupamediam.pl